Nädal kodus!

Täna saab juba nädal sellest, kui koju naasesime. Kuigi tunne on selline, nagu oleks alles eile tagasi tulnud. Meie õnneks on ilm terve see nädal olnud ikka väga mõnus. Vahepeal küll veidi jahedamad tuuleiilid, kuid temperatuurid on päris ilusad ning oleme saanud mõnusalt D-vitamiini ammutada päikese käest.

Laupäeval peale koju tulemist me kusagile ei läinudki, lihtsalt olime ja puhkasime. Matu kadus oma mängunurka ja oli hullupööra õnnelik, on tal ju siin palju rohkem mänguasju, kui UK-s.

Pühapäeval see eest oli plaanis kindlasti jalutama minna. Selleks hetkeks, kui meie saime väljaminekuks valmis, oli üks naabrinaine juba jalutuskäigu lõpetanud ja pakkis ennast ja lapsi autosse, et vanavanemate juurde sõita. Lippasin siis tema juurest korra läbi ning viisin tema pisipõnnile kingituse ära ning rääkisime veidi juttu. Peale seda aga jalutasin ühe maja võrra edasi ning läksime teisele naabrinaisele külla. Sain ka tema pisipõnnile kingituse edasi anda ning päikest nautides juttu ajada. Ilm oli küll tuuline aga tuule eest varjus oli küll väga super olla. Sealt liikusime korraks mänguväljakule, kus Matu veidi kiikus ning tulime siis kiirelt koju. Siin pakkisime end kiirelt autosse ja Kosele toidupoodi, sest külmkapis puhus tuul. Matu muidugi oli hirmus õnnelik ja jutustas ja laulis tagaistmel, kuni üks hetk avastasime, et tüüp magas. Kosele jõudes ajasime ta muidugi üles, muud moodi polnud võimalik lihtsalt poodi minna. Kiire poetripp ja tagasi koju, kus sai Matu juba mõnusalt uuesti magama kerida ja ennast välja puhata.

Esmaspäevase päeva olin juba targu broneerinud Liinale. Nad olid perega nvsel kodust ära ja jõudsid alles pühapäeva õhtul, seega oli esimene võimalus lõpuks kohtuda just nimelt esmaspäeval. Seega hommikul ärkasime ja sõime ning kella 10 ajal olime valmis juba startima. Suundusimegi siis koos külla. Poisid said lõpuks ometi taas koos mängida ( loe: kakelda) ja meie Liinaga jutustada. Sain lõpuks ära anda ka Kristjanile toodud kingituse ning Liina tellitud riided. Saime kohe moedemmi nautida, sest Liina proovis asju kohe selga. Lõpuks haarasime kohvitassid ühes ning suundusime õue edasi lobisema, lapsed said värskes õhus joosta ja ennast väsitada. Siis pakkus armas Liina meile lõunasöögiks piima-makaroni suppi, mida Matu muidugi keeldus söömast. Nii et tulime koju ning söötsin ta kõhu siis selle asemel putru täis ning panin ta lõunaunne. Ise viskasin ka siruli ja puhkasin. Õhtul olime oodatud taas Liina juurde, sel korral grillima. Vägaväga mõnus “suvealgus pidu”

Teisipäeval läksime hommikul koos kolme naabrinaisega jalutama. Lõpuks jagunesime kaheks grupiks, ehk siis meie Liinaga jalutasime väikese ringiga tagasi mänguväljakule ja teised kaks naabrinaist jalutasid poe poole. Kristjan lihtsalt ei olnud nõus üldse jalutama ning lastel on ju koos palju toredam mänguväljakul mängida, seega ühinesime nendega mänguväljakul. Peale seda taas koju ning Matu tudule. Nagu tavaks saanud, puhkasin Matu lõunaajal ka ise diivanil lesides. Peale ärkamist vurasime kiirelt poodi, et Matule lihapalle osta. Siis koju, kiire õhtusöök Kaidole ja Matule ning suundusime Matuga kahekesi naabrite poole grillima. Järjekordne ülimõnus õhtu.

Kolmapäeval oli meil aga ees ootamas esimene “linnapäev” peale reisi. Ehk siis startisime siit kella seitsme ajal ja kella kaheksaks olime Laagris. Kaido tööle ja meie võtsime suuna Tabasallu. Nr 27 bussiga õismäele ning sealt nr 4 bussiga edasi Tiskresse. Mõtlesin, et mis see siis ära ei ole sealt mäest üles jalutada. Aga NEVER AGAIN! Ma olin sealt mäest üles jõudes läbi, nagu Läti raha. Käru raske, päike kütab naha kuumaks, kleidi serv jääb jala alla ning käru ratta alla. Vahepeal oli tunne, et pool kleiti kaob raudselt seljast ja kutsutakse liputamise pärast politsei. Õnneks jõudsime siiski elusa ja tervena mäest üles ning Kristi juurde. Ees oli ootamas väike “septembripõnnide kokkutulek”. Ehk siis 6 septembrikat, 1 nelja kuune pisipõnn ning 3 pisut suuremat last. Lisaks muidugi lobapidamatuse all kannatavad emmed, kellel juttu jätkus kauemaks. Sõime Kristi tehtud imehead pirukat ning Liina tehtud imemaitsvat torti. Lastel oli muidugi hirmus vahva koos mängida ning vahepeal kakelda, aga see käibki ju kõik asja juurde. Lõpuks kolm tundi hiljem seadsime sammud Matuga linna poole tagasi.
Mäest alla oli juba märksa kergem minna ning jalutasin tükk maad mööda kergliiklusteed, enne kui bussipeatusesse keerasin ning nr 4 peal koha sisse võtsin. Matu jäi välja saades magama enamvähem paari minutiga ning tahtsin lasta tal veidi rahus magada, värske õhk ju on ainult hea. Linna jõudes ja hakates buss nr 16 peale minema, ärkas Matu muidugi üles ja oli kohe virk ja kraps. Kristiines ootas meid juba ees armas Kerli, kellega saime üle pika aja jälle lobiseda ja end hästi tunda. Käisime tegime väikese eine Babybackis, isegi Matu oli nõus sööma. Kui eelmisel korral olid lasteprae friikad meeletult üle maitsestatud (täiskasvanu jaoks super aga lapse jaoks palju), siis sel korral olid friikad ilusti maitsestamata ja lapsel kohe hea neid ceddari kastmega pugida. Kui lõuna söödud, siis oligi juba aeg rongile hüpata ning Laagrisse suunduda. Laagris kiirelt üks kohv näppu, autosse ning koju. Matu jäi muidugi teel koju autos magama ja magas edasi ka siis, kui ta tuppa tõin ja voodisse panin. Ärkas alles poole 9 ajal, kui oli umbes 3h jutti magusalt põõnanud.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neljapäeva hommikul läksime peale ärkamist taas naabrinaise juurde. Plaanis oli sealt edasi liikuda mänguväljakule, aga kuna vihma hakkas vahepeal tibutama, siis jäime sinna samasse aeda mängima. Ma nautisin kohvi ning lapsed jooksid aias ringi ja kiusasid koeri. Lõuna ajal kolisime tuppa ümber, Liina tegi lõunasöögi valmis ning pakkus meile ka. Ja kuna toiduks oli tatrapuder ning maksakaste, siis isegi Matu pugis kahe suupoolega. Ja peale lõunasööki tulime koju ära ning Matu läks tudule. Mina vaatasin igavuse peletamiseks ära multika “Viis legendi”, mis ammu arvutis oma aega juba oli oodanud. Õhtul käisime Matuga lihtsalt oma aias veidi mängimas ja jooksmas ja Matu tõstis kisa, sest nõudis autosse ja tahtis sõitma minna, meie aga ei olnud sellega päri.

Reede hommikul olime Matuga lihtsalt oma koduaias. Mina nautisin päikesepaistet ja chattisin arvutis. Matu kiikus kiikhobusega, möllas tõukeautoga ning loopis pallimere palle laiali. Lisaks muidugi käis kasse akna taga õrritamas ning itsitas nende üle. Kostitasin end lisaks kommikarbiga, mille kodust riiulist leidsin. Armas Margit kinkis mulle selle, kui viimati kohtusime. Aga siis tuli mul reis peale ja see kommikarp ununes sootuks. Vähemalt nüüd sain suu magusaks teha. Poole 1 ajal tulime tuppa ja Matu pugis kõhu ilusti tatraputru täis ning läks peale seda lõunaunne. Mina samal ajal kasutasin võimalust ja vaatasin ära Walt Disney kõige esimese täispika multifilmi, milleks oli “Lumivalgeke ja 7 pöialpoissi”. Nagu öö ja päev praeguste filmidega, kuid arvestades aastat (1937), siis väga hea tulemus. Muidugi poole filmi peal tuli endal ka hirmus uni peale ja panin filmi pausile, ning tukkusin koos Matuga ligi 2h. Siis ärkasime koos üles ning vaatasime koos filmi lõpuni. Peale seda tegin õhtusöögi valmis, sõime Matuga ning sättisime end siis välja. Sel korral suundusime koos Liina ja Kristjaniga mänguväljakule, kus lapsed mõnda aega mängida said ning meie taas juttu ajada rahulikult. Peale liivakastis hullamist aga ruttu koju tagasi, sest Matul oli issi igatsus niivõrd suur.

Minu leboland.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mu imeilus pojeng hakkas õitsema! 5 õit on puhkenud ja 3 veel puhkemas. :)

Ja tänane päev meenutas lihtsalt potisinist esmaspäeva. Lootsin täna pardirallile jõuda aga Kaido suvatses alles kell 11 ärgata ja ilmselgelt me sinna ei jõudnud. Siis läks kodus veel aega ning kui lõpuks autosse saime ja suuna linna poole võtsime, siis enne tallinn-tartu maanteed meenus Kaidole, et tal ei ole autol enam kindlustust, HALLELUUUJA! Tulime siis koju tagasi ja lootsime, et Kaido saab kiirelt kindlustuse tehtud. Aga Murphy tuli jälle külla ja suutis Kaido mälust kustutada internetipanga kasutaja. Ükskõik kui palju ta ka ei meenutanud, meelde see ei tulnud. Niisamuti ei suutnud ta leida ka panga lepinguid, seega jäigi minek katki. Matu  tukkus autos umbes pool tundi ning ärkas siis üles. Mina istusin temaga seni autos ja lahendasin ristsõnu, üksinda palavasse autosse ikka ei jäta. Seega peale ärkamist tulime tuppa, Matu veidi mängis ning siis suundusime Matuga hoopis jalutama, poes oli vaja käia. Seega väike jalutuskäik poodi ning tagasi, peale mida sõime lõunasööki ja lihtsalt olime, seni kuni tuli aeg õhtusööki teha ja taaskord end täis laadida.

Minu jaoks oli tänane ilm tegelikult TOO MUCH, sest ma ei kannata kuuma üldse. Mul hakkab halb, pea hakkab ringi käima, täielik jõuetus tuleb kallale ja vahepeal lisandub sinna hulka ka palavik. Kunagi seda ei olnud aga vähemalt 2010. aasta suvest saadik on see igasuvine seltsiline. Seega olingi diivanil lebos, nagu viimane pudulojus ja ei jaksanud mitte midagi korda saata.

Ja Matu on KOHUTAV kobakäpp. Selline tunne, et samas tempos jätkates on ta IQ küll varsti null, sest ta suudab end pidevalt igale poole ära peksta. Eile pani jooksuga vastu lauanurka, nii et suur muhk üleval ning väike auk keskel. Õnneks verd ei tulnud aga augu keskel natuke verine küll. Õnneks hommikuks oli muhk juba pisut väiksem. Täna suutis ta poes mulle seljataha hiilida, niiet sai järgmise hoobi kirja. Ja õhtul koperdas ta vist oma suurte jalgade taha joostes ning käis matsaki maoli maha. Muidugi suutis ta peaga ka kolksti vastu maad lüüa, niiet otsaesine kergelt marraskil ja punane. Lisaks on ta õues oma jalad mõnusalt ära kriimustanud. Ma ei julge varsti välja minnagi nii, kutsutakse kohe lastekaitse kaela. Selline tunne, et topi laps või üleni mulli sisse, et ta endale rohkem haiget ei suudaks teha. Kuigi ilmselt suudaks ta isegi siis sellega hakkama saada…